A termék kiválasztása:
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése:
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül szeretne vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki a szállítási módot, majd ezt követően válassza ki a fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra.
Árak:
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a választott szállítási mód és a termék súlyának függvényében változik. A kosár véglegesítése előtt kiszámításra kerül a pontos összeg. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása:
A 12:00 óráig beérkezett rendelések feldolgozása a rendelést követő nap történik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt van lehetőség.
Fizetési módozatok:
Termékeinket bankkártyával vagy utánvéttel (átvételkor történő fizetéssel) fizethetik ki a vásárlók.
Bankkártyás fizetés:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A banki fizetőoldal a kötelező biztonsági elemek mellett alkalmazza az úgynevezett 3D Secure biztonsági megoldást, amelyet a MasterCard és a Visa nemzetközi kártyatársaságok dolgoztak ki. A 3D Secure, amely a tranzakciót kezdeményező vásárlónak a Verified by Visa és a MasterCard SecureCode emblémákról azonosítható, a jelenleg elérhető legnagyobb biztonságot biztosítja. A vásárló ugyanis 3D Secure tranzakció esetén – amennyiben a bankkártyája is 3D Secure képes – megadja az internetes vásárlásokhoz használandó egyedi azonosító kódját. Így ezen tranzakciók esetén a fizetési folyamat előtt a kibocsátó bank hitelesítése biztosítja az egyértelmű azonosítást.
Mire érdemes odafigyelni vásárláskor?
- Kérjük, tanulmányozza át az Elfogadóhely internetes vásárlással kapcsolatos ismertetőjét, a vásárlás kondícióit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket.
- Tekintse át az Elfogadóhely biztonsági feltételeit.
- Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatosan az Elfogadóhelytől kapott információkat!
- Gondoskodjon róla, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
- Érdemes saját böngészőjét folyamatosan frissíteni, naprakészen tartani.
Elfogadott kártyák:
- VISA dombornyomott kártyák
- VISA Electron kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- V PAY kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- MasterCard dombornyomott kártyák
- MasterCard Electronic kártyák, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Maestro kártyák (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően)
- Kizárólag internetes fizetésre kibocsátott kártyák
Szállítás:
Szállítási mód: MPL házhozszállítás
Kiszállítási idő: 5-7 munkanap
Szállítási díj: Bruttó 2441 Ft
Szállítási mód: DPD házhoszállítás
Kiszállítási idő: 5-7 munkanap
Szállítási díj: Bruttó 1890 Ft
Szállítási mód: GLS házhoszállítás
Kiszállítási idő: 4-5 munkanap
Szállítási díj: Bruttó 2501 Ft
A termék sajátos jellegére tekintettel a csomagpontra történő szállítás nem választható.
A kiszállítás napján a futár telefonon felveszi a kapcsolatot a vevővel.
A szállítástól való elállás:
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás:
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A rendelés leadása, visszaigazolása szerződéskötésnek minősül. A felek között a szerződés határozott időre jön létre, a szerződés a kiszállítással teljesítettnek minősül.
Kellékszavatosság:
Eladó a Ptk. 6:159 § alapján kellékszavatossággal tartozik a megrendelés (szerződés) hibás teljesítése esetén. Hibás a teljesítés, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy a jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem hibás a teljesítés, ha a Megrendelő a szerződéskötés időpontjában ismerte a hibát vagy azt ismernie kellett.
Megrendelő a választása szerint jogosult:
- kijavítást/kicserélést kérni, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen vagy az Eladónak aránytalan többlet költséget okozna;
- ellenszolgáltatás arányos leszállítását (árleszállítás) igényelheti- ekkor a hibát az Eladó a saját költéségére kijavítja vagy kicseréli;
- elállhat a szerződéstől – ha az Eladó nem vállalta a kijavítást vagy kicserélést, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül a Megrendelő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni vagy Megrendelőnek megszűnt a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke.
Jelentéktelen hiba miatt nincs helye az elállásnak.
Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás) másikra áttérhet, az ezzel okozott költséget azonban köteles Eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre az Eladó okot adott vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát Eladóval közölni.
Megjegyzés/értelmező rendelkezés: a kertápolás.hu webáruház által értékesítésre kínált termékek speciális jellegére figyelemmel, a baktériumkészítmények esetén jelentéktelen hibának minősülnek azok a színbeli, szagbeli vagy állagbeli kisebb mértékű elváltozások, amelyek a termék hatékonyságát és használhatóságát érdemben nem befolyásolják.
Termékszavatosság:
Megrendelő az eladott termék hibája esetén követelheti a gyártótól (gyártó a termék előállítója és a forgalmazó is) a termék hibájának kijavítását, vagy ha ez megfelelő időn belül a Megrendelő érdekeit kímélve nem lehetséges, a termék kicserélését.
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Gyártó csak azokért a hibákért tartozik helytállni, amelyek akkor keletkeztek, amikor a termék még az ellenőrzése alatt állt.
A baktériumkészítmények minőségét nem befolyásolja, tehát nem számít hibásnak, amennyiben a flakon vagy a kanna puffadtnak tűnik. Ez a termék sajátosságából járó folyamat eredménye.
A baktériumkészítmények minőségét nem befolyásolja, tehát nem számít hibásnak, amennyiben a flakon vagy a kanna tetején nyálkás képződés található. Ez a termék sajátosságából járó folyamat eredménye.
Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát gyártóval közölni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.
Az értékesített termékek biológiai sajátosságaira és jellemzőire figyelemmel, a termék minőségével kapcsolatos hibabejelentés akkor tekinthető késedelem nélkülinek, amennyiben az észleléstől számított legfeljebb 8 napon belül, elektronikus levélben a vevő a panaszát az eladó központi ügyintézéshez használt elektronikus levélcímén (kereskedelem@phylazonit.hu) bejelenti annak érdekében, hogy a bejelentés megalapozottsága és a kifogás alapjául szolgáló biológiai jellemzők érdemben vizsgálhatóak legyenek.
A hibabejelentés határidőn túl történő megtétele, a kifogás megalapozottságának vizsgálatát ellehetetleníti, erre figyelemmel, amennyiben a bejelentő a kifogás közlésével késedelembe esik, azt úgy kell tekinteni, hogy a kifogás megalapozottságának bizonyíthatatlanságát, maga a bejelentő idézi elő, neki felróható mulasztással, mely az ő érdekkörébe esik.
Gyártót termékszavatosság az adott termék általa történő fogalomba hozatalától számított két évig, illetve a termék egyedi és biológiai jellegzetességénél fogva legfeljebb a gyártói adatlapon feltüntetett időtartamig terheli.
Gyártó termékszavatosságot csak az általa összeállított csomagok keverhetőségére vállal, egyéb anyagokkal történő keverés esetén gyártót termékszavatossági felelősség nem terheli.
A termék tulajdonjogának átruházása esetén a termékszavatossági jogokat az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.
A kellékszavatosság és a termékszavatosság ugyanazon hiba miatt egyszerre nem érvényesíthető.
Megrendelés módosítása, törlése:
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget, hogy vásárló a rendelését módosítsa vagy visszavonja elektronikus úton, a kereskedelem@phylazonit.hu e-mail címre küldött levelével.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a kereskedelem@phylazonit.hu e-mail címre küldött írásos megkeresés útján van lehetőség a rendelés módosítására.
Elállás- a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól alapján.
Megrendelőt az elállás indokolás nélkül illeti meg a megrendelés leadásától (vagyis a termékre vonatkozó adásvételi szerződés megkötésétől) számított 14 naptári nap belül.
Erre vonatkozó nyilatkozat megtétele a hivatkozott kormányrendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat minta Elállási nyilatkozat felhasználásával lehetséges. Ezt az Eladó irányába írásban kell megtenni a kereskedelem@phylazonit.hu címre küldött elektronikus levél útján. Eladó a nyilatkozat megérkezéséről visszajelzést küld Megrendelőnek elektronikus úton.
Amennyiben Megrendelő eláll a megrendeléstől (vagyis a szerződéstől) a megrendelt terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésének napjától számított 14 naptári napon belül köteles visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a megrendelő a terméket a határidő lejárta előtt elküldi: az Agrova Kft. 4488 Beszterec Kft. 090/5. címre.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a vevő viseli. Megrendelő a terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az Agrova Kft. nem teljesít.
A megrendelő a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel a Ptk. (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről) szabályai szerint. A visszaküldés és az értékcsökkenés során keletkezett kár kivételével a Megrendelőt semmilyen költség nem terheli.
Megrendelő elállása esetén az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb a termék telephelyre történő beérkezésétől számított 14 naptári napon belül visszatéríti a Megrendelő által megfizetett teljes összeget (termék ára és a megrendelés leadásakor keletkezett szállítási költség) a Megrendelő által az elállás közlésekor írásban megadott bankszámlaszámra történő átutalással.
A visszatérítendő összeget a vállalkozás mindaddig visszatartja, ameddig a Megrendelő a terméket vissza nem küldte, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. E két időpont közül a korábbit kell figyelembe venni.
Tulajdonjogi kikötés:
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
A békéltető testület:
Békéltető testülethez a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályok alapján fordulhatnak, az illetékes békéltető testület:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu